Tahun 2009

Selamat Tahun Baru 2009 kepada semua pelajar SMK Kunak Jaya. Semoga pada tahun ini para pelajar dapat meningkatkan pencapaian dan kecemerlangan masing-masing sesuai dengan misi dan visi sekolah kearah kecemerlangan.

Apa yang menjadi asas kepada kecemerlangan seseorang pelajar sebenarnya tidak lain adalah disiplin diri yang kuat lagi kukuh. Seseorang pelajar yang mempunyai disiplin diri yang tinggi secara tidak langsung akan menjadikan diri mereka sebagai pelajar yang bermotivasi kearah pendidikan cemerlang. Mereka akan patuh kepada peraturan sekolah yang sudah tentu melibatkan pembelajaran mereka. Apa tidaknya, dengan berdisiplin serta mematuhi peraturan sekolah, mereka tidak terganggu dengan tindakan disiplin serta hukuman yang mungkin terpaksa dihadapi seperti gantung sekolah atau buang sekolah.

Semoga tahun 2009 ini akan menjadikan semua pelajar lebih komited terhadap peranan masing-masing serta berusaha meningkatkan prestasi masing-masing dalam semua aspek sebagai pelajar SMK Kunak Jaya. Akhir sekali, tahniah kepada semua pelajar PMR SMKKJ dan semua guru di atas kejayaan meningkatakan peratusan PMR pada tahun 2008. Tahniah dan selamat maju jaya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

KEMBALI KE BILIK DARJAH

Puisi Buat Anak Didik

BERTEMU KEMBALI